Българско Радио от Чикаго. Кликнете на плеъра по-долу. За да слушате с WinAmp кликнете ТУК!

петък, 14 август 2009 г.

В интервю Слави Трифонов против Бойко и Костов, но за Доган...



от gonzo
Публикувано на 13 авг 2009

След дългогодишно мълчание Слави Трифонов реши да проговори в интервю за списание „L’Europeo“. Дългият направи наистина скандални изказвания, с които обиди доста от популярните лица у нас. Първи под словесните му куршуми падна Бойко Борисов. „Бойко Борисов досега е управлявал София. Аз съм скептичен за управлението на София. А той твърди, че ще управлява България, както управлява София. Но аз не мисля, че той управляваше София добре“, нападна шоуменът бившия си приятел.
Трифонов смята, че резултатът на БСП от изборите е своеобразен наказателен вот от страна на електората. „Те трябва да се модернизират, а не да стоят в миналия век и социализма. Да се бяха модернизирали! Окей, пенсионери, пенсионери! Аман от тези пенсионери! И аз вече отивам към тази възраст, ама младите хора са важни. Да бяха станали модерни, а не да робуват на едни социалистически постулати и в крайна сметка влизат като всички партии в меркантилни, корупционни и всякакви игри. Всички партии го правят, ще видим ГЕРБ дали ще го направи. БСП имаше шанс пред себе си, но го пропиля.“, смята гологлавият водещ.

Изненадващо Трифката се оказа върл фен на лидера на ДПС Ахмед Доган. „Аз познавам Ахмед Доган. Познавам го може би от 15 години. Моето откровено мнение е, че господин Доган е един изключително мъдър човек. Нито съм адвокат на Доган, нито нищо. Той казва истината. Единственият политик, който се осмели да каже истината. Не го защитавам. Но по принцип ми е симпатичен.“

Най-краен в изказванията си Слави бе към Иван Костов, с когото си имат закачка още отпреди десетина години, когато правителството на СДС свали „Хъшове“ от ефира на БНТ. „О, не мога да го понасям Иван Костов. Той е човек с огромно его. Той е толкова запленен от собствения си императорски вид! Прави се, че е европейски и интелектуално обоснован, а всъщност по нищо не се различава от останалите. Всички тия негови лъжи! Да не споменавам колко продажби са извършени в ущърб на България и в полза на него и неговата партия.“

Изненадващо в края на интервюто го „отнася“ и журналиста Георги Коритаров. „За него нищо хубаво не мога да кажа. Когато беше трагедията с нашите деца в Лим и когато едни албанци в Македония ги спасяваха, те дойдоха после тук.

Коритаров беше човекът, който беше ходил там, и така нататък. Аз накарах моя екип “Гости” да ги покани. Тогава дойде шефът на моя екип “Гости” Десислава и казва: Няма да дойдат албанците. Аз питам защо, тя казва: Коритаров не ги пуска. Викам си, че той да не им е баща. Звъня по телефона: Я ми кажи, Георги, нещо не схващам, нали тези албанци са дошли тук, искам да ги поканя, ти да не си им мениджър.Той казва: Ааа, почвам да се обиждам. Аз му казвам: Ама защо се обиждаш, аз искам да поканя тези албанци, а ти какъв си в цялата тази ситуация? Той ми отговаря: Те ще дойдат и ще ги интервюираш само ако стоя до тях.
И аз го питам: Ама ти като какъв ще седнеш до тях, ти деца в Лим спасявал ли си? Ти бил ли си там? Вадил ли си ги от автобуса? Той казва: Ще седна до тях като човек, който може да ти помогне да ги интервюираш по-добре. Или аз сядам до тях, или те няма да ти дойдат на гости. Нещо в тоя смисъл беше. Извинявай, но той си има неговия стил, аз си имам своя. Той добре ли е изобщо?! Тогава аз го напсувах и затворих телефона. Оттогава имам особено мнение за Коритаров. Който не само е бил агент, а е продължил да бъде агент в съзнанието си.

1 коментар:

  1. Пълен комплексар. Ужас. Това нещо все още някой го гледа и слуща. СлаФчо е олицитворение на чалга културата у нас.

    ОтговорИзтриване

Поставете свой коментар тук:

Съдържанието по дати

Обяви в район Чикаго

За всички градове от цял свят по континенти кликнете ТУК!

Пълното съдържание по теми

Изберете по-долу темата, която ви интересува. Кликнете. Ще се отвори нов списък със заглавия на видеоклипове. Изберете отново. Кликнете. Ще се отвори видеоекран. Киното започва веднага. Не забравяйте да отворите MENU в долния десен ъгъл на екрана за още 15 видеоклипа.

Music
Interview
Humor
Най-доброто от световното кино
Animals
Find the Your LOVE!! East Europian Girls looking for love!
Сериозно и / или Грозно
Анимационни филми.Не само детски.
Неща, които може би ви интересуват...текстова информация.
Истински негодници




Long Distance

Безплатни застраховки в САЩ за деца и бременни жени.За контакти и информация на Български език тел.1 847 854 8156

Search Video or Music Alphabetically