Българско Радио от Чикаго. Кликнете на плеъра по-долу. За да слушате с WinAmp кликнете ТУК!

петък, 15 февруари 2008 г.

Serbian video. Zeljko Joksimovic: Lane Moje ( Remix:Eurovision - Evropesma)

LANE MOJE Ž. Joksimović/L. Vukmanović/T. Borošak) Kad na Hrvate pomislim Odmah drugo mjesto osvojim Iz bivše Juge, dvanaest mi nude Ne mogu, bre, da ih ne volim Lane moje, ovih dvanaest Brojim, al\' ne verujem Daješ mi krila, baš ti hvala Al\' ljudi, ne razumijem Lane moje, svi poeni Nisu k\'o tvoji bodovi Nađi nekog nalik meni Da te bolje predstavi, dogod\'ne, na Evroviziji! Fala, fala! Fala još jednom... Lane moje, ovih dvanaest Brojim, al\' ne verujem Daješ mi krila, baš ti hvala Al\' ljudi, ne razumijem Lane moje, svi poeni Nisu k\'o tvoji bodovi Nađi nekog nalik meni, il\' Breni Da te bolje predstavi, bolje mjesto osvoji... Zeljko Joksimovic and Ad Hoc orchestra - Lane moje - The song came on the 2nd place after a great competition with Ukraine. Only a difference of 17 points !... About Zeljko - he plays 11 musical instruments!!! Istanbul 15 May 2004. Eurovision 2004 Zeljko Joksimovic Lane moje (the final of eurovision)zeljko joksimovic lane moje esc eurovision eurosong serbia montenegro scg srbija crna gora Zeljko Joksimovic Lane moje eurovision evropesma 2004 serbia montenegro Zeljka Joksimovicka Hip Hop Orgazam Lane Moje Serbian Pink Tv Spot Spotovi Pesma Pesme Srbija Bosna Hrvatska SCG YU Balkan zeljko joksimovic lane moje srbija beograd zabavna narodna muzika spotovi estrada zvezde granda grand yugo Aamir Khan Nandita Das Rahul Khama Deepa Mehta Earth Zeljko Joksimovic Hoc Horchestra 2004 evrovizija eurovision video klip spot parodija kopija 2007 new live athen hayat centralni dnevnik hari mata zeljko joksimovic pecikoza tinka milinovic eurosong eurovision lejla song dino merlin zeljko joksimovic supermen Varnice Serbian Zeljko Joksimovic Zaboravljas Lane moje Narodno Zabavno Yugoslavija Beograd Muzika zeljko joksimovic dino merlin spot srpski bosanski hrvatski spotovi muzika srpska bosanska hrvatska serbian music Željko JOksimović Zeljko Joksimovic Narodna Lane moje Evrovizija 2004 Ponk TV Zeljko Joksimovic Habanera Balkan spot Zeljko Joksimovic Amajlija Balkan Spot ceca serbian yu music zeljko joksimovic zabavno pop folk narodna novogodisnji program zeljko joksimovic raznatovic live uzivo sarajevo bih bosna bosnia dino merlin edin dervishalidovic superman supermen contest song yugoslavia jugoslavija bosnia slovenia slovenija glazba music muzika





Call to Serbia from USA or Europe from 5,9 cents per minute.More info at 001 847 436 4042 or visit www.callmart.us We speak Serbian.


1 коментар:

  1. You actually make it appear so easy together with your presentation however
    I to find this topic to be really one thing that
    I believe I might never understand. It seems too complex and very broad for me.

    I am taking a look forward for your next publish, I will attempt to get the hang of it!


    Also visit my page: click here

    ОтговорИзтриване

Поставете свой коментар тук:

Съдържанието по дати

Обяви в район Чикаго

За всички градове от цял свят по континенти кликнете ТУК!

Пълното съдържание по теми

Изберете по-долу темата, която ви интересува. Кликнете. Ще се отвори нов списък със заглавия на видеоклипове. Изберете отново. Кликнете. Ще се отвори видеоекран. Киното започва веднага. Не забравяйте да отворите MENU в долния десен ъгъл на екрана за още 15 видеоклипа.

Music
Interview
Humor
Най-доброто от световното кино
Animals
Find the Your LOVE!! East Europian Girls looking for love!
Сериозно и / или Грозно
Анимационни филми.Не само детски.
Неща, които може би ви интересуват...текстова информация.
Истински негодници




Long Distance

Безплатни застраховки в САЩ за деца и бременни жени.За контакти и информация на Български език тел.1 847 854 8156

Search Video or Music Alphabetically