Българско Радио от Чикаго. Кликнете на плеъра по-долу. За да слушате с WinAmp кликнете ТУК!

събота, 17 януари 2009 г.

Въпрос към дебелоокия лъжец Симеон и отговорът му

Ще намерите ли начин да отговорите на упреците, че сте се върнали в България заради имотите?

- Има ли нещо, което да е по-прозрачно от имотите, които са наследени от дядо ми или баща ми, Бог да ги прости. Когато дарихме 980 дка, някой възрази ли, че тези имоти не са наши? През 1998 г., когато Конституционният съд с 12:0 гласа реши, че действително гражданинът Симеон Борисов има право на имотите си, както всеки друг българин, никой не възрази. Напротив. Тогава имаше много хора, които казаха: “Ето по това си личи, че има демокрация - частната собственост се уважава.“
55 години не съм разполагал с тия имоти. Покойният Иван Татарчев зададе въпроса към Конституционния съд и предизвика тази ситуация. Аз не съм го инициирал, но това се забравя от всички, които ме обвиняват непрекъснато в Бог знае какви престъпления. Някакви клипове се въртят. Това е толкова жалко, защото по онова време във въпросното интервю не е ставало въпрос за реституция въобще.

Ставаше въпрос дали ще търся обезщетение за морални щети, нанесени на семейството ми.

Сега нещата се поднасят в друг контекст. Всяко нещо може да се изопачи. Наистина го намирам много несправедливо.

Бел. Ред.:
Ето какво звучи от устата на дебелоокия лъжец обаче преди той да се върне в България:

1 коментар:

Поставете свой коментар тук:

Съдържанието по дати

Обяви в район Чикаго

За всички градове от цял свят по континенти кликнете ТУК!

Пълното съдържание по теми

Изберете по-долу темата, която ви интересува. Кликнете. Ще се отвори нов списък със заглавия на видеоклипове. Изберете отново. Кликнете. Ще се отвори видеоекран. Киното започва веднага. Не забравяйте да отворите MENU в долния десен ъгъл на екрана за още 15 видеоклипа.

Music
Interview
Humor
Най-доброто от световното кино
Animals
Find the Your LOVE!! East Europian Girls looking for love!
Сериозно и / или Грозно
Анимационни филми.Не само детски.
Неща, които може би ви интересуват...текстова информация.
Истински негодници




Long Distance

Безплатни застраховки в САЩ за деца и бременни жени.За контакти и информация на Български език тел.1 847 854 8156

Search Video or Music Alphabetically