Българско Радио от Чикаго. Кликнете на плеъра по-долу. За да слушате с WinAmp кликнете ТУК!

неделя, 2 ноември 2008 г.

Искам да съдя Сергей Станишев

Аз съм един от многото Българи, които подписаха "Заповедта за уволнение" на Станишев. Както си спомняте същият посрещна приносителите на урната с подписаните заповеди с приветствието "Здравейте циркаджии". Нямам представа как приносителите са приели тези топли думи, нито съм чул за последвали действия от тяхна страна.

Е, аз не приемам да ме наричат циркаджия, колкото и високопарно да звучи, смятам, че имам достойнство и себеуважение. И ще заведа граждански иск срещу лицето Станишев.

Проблемът е , че живея в чужбина и ми е малко трудно да задвижа нещата.
Ето защо моля всички вас, които четете това, за съдействие с идеи и информация. Най-малкото, препоръчайте ми Адвокат от България, които би бил мой представител в съда там. Очаквам вашата помощ и подкрепа, Българи...
Пишете ми на posoka08@yahoo.com (за Стоян Борисов), или в коменарите под този пост.
* Лично аз смятам да търся възмездие за тази сериозна обида в рамките на символична сума, например един лев. Но ако се обадят и присъединят други "циркаджии" и направим обединен граждански иск може да помислим и за по-реална цифра. Все пак циркаджии се оказаха 1 053 000 българи и при евентуален успех може с отсъдените пари да се помогне на други бедстващи Българи. Което разбира се, в голяма степен, е трудно да се случи.
Все пак, очаквам ваши идеи, предложения и съдействие. До скоро.

5 коментара:

  1. Здравейте. Аз съм адвокат от Пловдив. Напишете ми въпросите си на pl_law@mail.bg

    ОтговорИзтриване
  2. Аз също подписах "Заповедта за уволнение" на правителството и се присъединявам към възмущението изказано от г-н Стоян Борисов!
    Странното е, че приносителите не реагираха... вероятно те самите се чувстват такива!

    ОтговорИзтриване
  3. Как ще го съдите в БГ. Та там оправдават убииците ,а вие искате шефа на мафията на КГБ и ДС да осъдите.Кое е това агънце дето ще съди вълка в барлогата му?
    И на какво ще го осъдите- да каже Извиняваи ли.
    Вие правите фарс господине.

    ОтговорИзтриване
  4. По повод думите на бившия вътрешен министър Румен Петков, който беше цитиран във в. "24 часа" да казва за Рот: "Лъжецът, клеветникът, мошеникът трябва да бъде удрян през устата", германецът заяви, че това е призив за саморазправа и срам за бивш министър. На въпрос дали не смята да съди Петков журналистът отговори, че това би означавало да има доверие в българския съд и неговата независимост. А аз нямам, заключи Рот.

    ОтговорИзтриване
  5. Подкрепете това:
    http://www.bgpetition.com/ostavka_pravitelstvoto/page-1.html
    Той заслужава и съд, но всичко по реда си!
    Срам ме е от ВСИЧКИ български политици!

    ОтговорИзтриване

Поставете свой коментар тук:

Съдържанието по дати

Обяви в район Чикаго

За всички градове от цял свят по континенти кликнете ТУК!

Пълното съдържание по теми

Изберете по-долу темата, която ви интересува. Кликнете. Ще се отвори нов списък със заглавия на видеоклипове. Изберете отново. Кликнете. Ще се отвори видеоекран. Киното започва веднага. Не забравяйте да отворите MENU в долния десен ъгъл на екрана за още 15 видеоклипа.

Music
Interview
Humor
Най-доброто от световното кино
Animals
Find the Your LOVE!! East Europian Girls looking for love!
Сериозно и / или Грозно
Анимационни филми.Не само детски.
Неща, които може би ви интересуват...текстова информация.
Истински негодници




Long Distance

Безплатни застраховки в САЩ за деца и бременни жени.За контакти и информация на Български език тел.1 847 854 8156

Search Video or Music Alphabetically